Veelgestelde vragen

KIJK verrast je met de nieuwste technologische ontwikkelingen en wetenschappelijke inzichten. Na het doorlopen van je registratie is KIJK Magazine altijd binnen handbereik via de app of de website. De digitale edities en gratis, exclusieve content voor abonnees wachten op je.

Nog geen abonnee, maar wel op zoek naar de nieuwste editie? Je kunt edities kopen in onze apps.

Hoe krijg ik toegang tot digitaal lezen?

Je moet je eerst registreren om toegang te krijgen tot de digitale edities van KIJK. Aan de hand van uw abonneenummer en het bij ons bekende e-mailadres kun je een wachtwoord aanmaken. Na deze registratie kun je met deze combinatie van e-mailadres en wachtwoord direct inloggen op de website of in de app.

Huidige abonnees hebben van ons een uitnodigingsbericht ontvangen om hun account te activeren. De registratie hebben we al voor je gedaan. Door je via deze e-mail in te loggen kun je een wachtwoord aanmaken en direct starten met lezen.

Wel abonnee maar geen e-mail van ons ontvangen? Dan ontvang je een brief met je inloggegevens bij de volgende editie. Wil je direct digitaal lezen? Neem dan contact op met onze klantenservice via klantenservice@kijkmagazine.nl of  020 894 5666 (maandag tot vrijdag van 9.00-17.00).

Waar lees ik het digitale magazine?

Je krijgt met je e-mailadres en wachtwoord toegang tot de digitale edities in de app. Deze is gratis te downloaden in de App Store en Google Play. Digitaal lezen is ook mogelijk via de website.

Waar kan ik de app downloaden?

De app heeft de naam KIJK Magazine (Apple & Android) en is te downloaden in de App Store en Google Play. De app is gratis te downloaden.

Waar kan ik inloggen?

Op de appomgeving zie je rechtsonder ‘… meer ‘ als je daarop klikt verschijnt de knop ‘inloggen’.  In de webomgeving vind je een inlogicoon (tekening) rechtsboven in de navigatie. Door hierop te klikken kom je op een pagina waar je kunt inloggen.

Hoeveel e-mailadressen kan ik toevoegen?

Je kunt met één e-mailadres registreren om digitaal te lezen. Het is niet mogelijk om e-mailadressen toe te voegen. Mocht je een ander e-mailadres willen gebruiken, neem dan contact op met onze klantenservice. Zij helpen je graag verder.

Op hoeveel telefoons of tablets kan ik de app installeren?

Je kunt de app op 5 apparaten installeren. Mocht je een 6e telefoon of tablet willen gebruiken dan krijg je een melding op je apparaat waaruit blijkt dat het niet mogelijk is om een extra apparaat toe te voegen. Dit kun je oplossen door één van je apparaten te ontkoppelen op je accountpagina. Je app verwijderen of uitloggen in de app is niet voldoende.

Waar kan ik mijn abonneenummer vinden?

Het abonneenummer vind je op (of in) de plastic verpakking waarin KIJK Magazine wordt verzonden. Het staat in de welkomstmail die je ontvangt na het afsluiten van het abonnement en is opgenomen in de brief waarin we je uitnodigen om je te registreren voor digitaal lezen. Kun je deze niet meer vinden? Dan kan onze klantenservice je altijd uit de brand helpen via klantenservice@kijkmagazine.nl of 020 894 5666 (maandag tot vrijdag van 9.00-17.00).

Registratie lukt niet. Wat moet ik nu doen?

Dat is erg vervelend. Er kunnen verschillende oorzaken zijn:

  • Er zit een typefout in het abonneenummer. Controleer s.v.p. je abonneenummer en probeer het opnieuw.
  • Mogelijk gebruik je een ander e-mailadres dan bij ons bekend is. Neem in dat geval contact op met onze klantenservice.
  • Je abonnement is nog niet bekend in het registratiesysteem. De verwerking van het abonnement kost ons wat tijd. Indien je een nieuw abonnement heeft, kan de verwerking 2 dagen duren. Kom op een later moment terug voor de registratie.
  • Je bent al geregistreerd. Je hoeft niet opnieuw te registreren maar kunt direct inloggen.
  • Er is een storing. Kijk goed of de tekst boven het registratieformulier melding maakt van een storing. Mocht er een storing zijn opgetreden, dan bieden wij onze excuses voor het ongemak en vragen om het later nogmaals te proberen.

Lukt het nog steeds niet om te registreren? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Het is altijd mogelijk om je wachtwoord opnieuw in te stellen. Klik daarvoor in het loginscherm op ‘Wachtwoord vergeten?’. Vervolgens geef je het e-mailadres op waarmee je op de site bent geregistreerd. Je krijgt dan van ons een e-mail met instructies om het wachtwoord opnieuw in te stellen. Na het opnieuw instellen van het wachtwoord kun je direct inloggen met je e-mailadres en het nieuwe wachtwoord.

Kan een niet-abonnee een losse editie kopen?

Ja, dat is mogelijk in zowel de app als via de website. Eerst doorloop je de registratie en vervolgens krijg je na betaling toegang tot de digitale editie.


 

Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact op met onze klantenservice:

Email: klantenservice@kijkmagazine.nl
Tel: 020 894 5666 (maandag tot vrijdag van 9.00-17.00).